środa, 18 marca 2009

No to jedziemy z tym koksem:D

Ekhem...raz, dwa, raz...już? słychać mnie? Dobra...3! 2! 1! Akcja!
Witam Was na moim blogu, w którym mam nadzieję pisać o filmach, które obejrzałam. Będą to krótkie recenzje (lub niekoniecznie krótkie), które będą miały na celu zachęcenie Was lub zniechęcenie do obejrzenia jakiegoś filmu. Jeśli macie jakieś prośby, abym napisała o jakimś konkretnym filmie to piszcie w komentarzach. No...to tego...aha, no tak jeszcze jedno! Te oceny są absolutnie subiektywne (subiektywny- uwarunkowany przeżyciami i poglądami danego człowieka (podmiotu; indywidualny; stronniczy. Według słownika-online). Poza tym recenzje posiadają pełnię praw autorskich i jakiekolwiek kopiowanie ich jest zabronione.
No to do uwag ogólnych chyba tyle. Już niedługo pierwsza recenzja, zapraszam. Tylko jeszcze nie wiem co pójdzie na pierwszy ogień:)


3 komentarze:

  1. Łiiii komentujmy! Ja bym polecał, hm, chyba coś z klasyki na początek ^^ Pokazy z fizyki na Dvd? Nie no, żarcik. To tak, może jakieś animowane? Wiem, też was lubię. Albo Shreka ^^ Albo Narnię lub Pottera.

    OdpowiedzUsuń
  2. bum szakalaka, odwiedzamyyyy ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja polecam ,Slumdog milioner z ulicy';DDD! (marta;D_

    OdpowiedzUsuń